onsdag den 2. marts 2011

Andet indlæg

Kære læsere, Lene T. og Helle T.

Undskyld, at jeg ikke fik opdateret min blog i går, men mit internet svandt pludselig ud ved seks tiden i går - lige da jeg ville til at gå ind og udgive et nyt indlæg. Det er derfor, at jeg nu, selvom det er onsdag, blogger for tirsdag.

Igår skrev jeg på min skriftelige aflevering, læste min bog om chat færdig, snakkede med Lene T. omkring projektet på skolen, fik tilbageleveret genreations- og forældreinterview, behandlede afleverede spørgeskemaer fra teenagere + jeg var på arbejde i 2 timer på forlaget Lindhardt og Ringhof. Jeg kom i seng ca. halv 11 og var fuldstændig udmattet.

Målet for dagen var at følge mit tidsskema til perfektion, og faktisk, er jeg en dag forud indtil videre. Dagen forløb godt, og jeg er rigtig glad for emnet, som jeg finder mere og mere interessant for hvert minut, der går.

Jeg håber, I havde en god tirsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar